e-mail marketing?

Kako izboljšati marketing podjetja, je vsakodnevna skrb vsakega dobrega podjetnika. Če še niste slišali za email marketing, vam svetujemo, da si vzamete 2 minuti vašega časa in si preberete tale članek, saj boste izvedeli marsikaj koristnega, kar lahko pripomore k uspešnosti vašega podjetja.

Samopromocija je v današnjem času, kjer okoli nas mrgoli pametnih napravic, ključnega pomena za uspešno poslovanje vašega podjetja. S njo lahko danes požanjete veliko slave in s tem veliko poslovnih priložnosti in doživetij. Dvajset let nazaj bi ljudje ubijali za takšne priložnosti, kot nam jih ponuja danes svetovni splet, kjer lahko iz nič ustvarjamo milijone.

Pa vendar, da ne zabredemo preveč v filozofske vode. Namen tega članka je, da vam na kratko razložimo zakaj se vam splača investirati v email marketing in kaj pravzaprav ta prinese vašemu podjetju.
To je oblika direktnega marketinga, ki za medij komuniciranja uporablja elektronsko pošto. Vključuje predvsem pošiljanje elektronske pošte z namenom negovanja odnosov in lojalnosti med podjetjem in njegovimi strankami. Tako bodo možnosti za ponoven nakup vaših proizvodov ali storitev poskočile na višji procent. Lahko pa na tak način tudi pridobivate nove stranke. Gre za kontinuirano pošiljanje pošte s promocijskimi sporočili novih proizvodov, storitev ali dogodkov, ali pa akcijskih ponudb.

Ker ljudje preživimo veliko časa na naših e-mailih, se tovrstno oglaševanje zelo splača. Vseeno a moramo biti pri tem previdni, da nismo s svojimi sporočili preveč vsiljivi in jih ne pošiljamo prepogosto, saj se drugače hitro znajdemo med nezaželeno pošto. Namen je negovanje odnosov in lojalnosti med podjetjem in njegovimi strankami in ne nadlegovanje strank. To je glavno vodilo. Tako boste povečali svoje možnosti, da bo obstoječa stranka opravila ponoven nakup, nova stranka pa svoj prvi nakup.

Email marketing je tudi stroškovno učinkovit. Olajšano je posredovanje in komunikacija promocijskih sporočil novega proizvoda, storitve ali dogodka. Gre torej za najdonosnejši marketing glede na naložbo. Zato zakaj ne bi poskusili tudi vi?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *